۶ مطلب در فروردين ۱۳۹۲ ثبت شده است

خاطرات شهدا3 (دستگیری از والدین)

 

 علی اصغر ابراهیمی

با این که سن و سال کمی داشت،کمک حال پدر و مادر بود و بیش تر خریدهای خونه رو خودش انجام می داد. اون روز مادر منتظر علی اصغر نشد و خودش رفت خرید. وقتی علی اصغر برگشت، دید مادر تازه از خرید اومده!مادر رو نشوند و یه پتویی روش انداخت بعدش هم رفت آب میوه آورد و داد دستش و گفت: مادر جون بخور.همون ایّام پدرش داشت خونه را تعمیر می کرد. علی اصغر پدر رو قانع کرده بود که کارها رو بسپره دستش و به پدر  می گفت من خودم هستم، شما استراحت کنید.

(خاطرات سردار شهید علی اصغر ابراهیمی،کتاب: تبسم آسمانی) 

 

                                                                           التماس دعا...

۲۵ فروردين ۹۲ ، ۰۸:۱۴ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
منتظر

خاطرات شهدا2(مسئولیت هدایت)

 

همسر شهید همت می گه:اخلاقم طوری بود که اگه می دیدم کسی خلاف شرع می گه،باهاش جر و بحث می کردم. یه روز بهم گفت: باید با منطق حرف بزنی.بهش گفتم: ولی آدم رو مسخره می کنن. گفت: می دونی ما در قبال کسانی که راه کج میرن مسئولیم! حق نداریم باهاشون برخورد تندی داشته باشیم. از کجا معلوم که ما با این شکل صحبت کردن توی انحراف اینها نقش نداشته باشیم؟ وقتی بهش گفتم آخه تو کجایی که مقصر باشی؟گفت: چه فرقی می کنه؟ منِ نوعی، برخورد نادرستم، سهل انگاریهام، کوتاهیام، همه اینا باعث انحراف میشه...واقعاً ما کجا وآن ها کجا...

(برگرفته از کتاب: به مجنون گفتم زنده بمان)

 

                                                      التماس دعا...

۲۳ فروردين ۹۲ ، ۱۵:۴۹ ۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
منتظر

خاطرات شهدا1(فداکاری و اخلاص)

سلام دوستای گلم اگر خدا بخواهد و شهدا لایق بدونن از امروز می خوام این قسمت رو اختصاص بدم خاطرات شهدا و در هر بار به روز رسانی وب اگه لایق باشم یه خاطره جدید رو براتون به نمایش بذارم می دونم این کار در برابر عظمت شهدا کمه اما انشاءالله خودشون قبول می کنن...

نصف شب از شناسایی برگشته بود،وقتی دید بچّه ها توی چادر خوابن داخل نیومد و همون جا بیرون چادر خوابید. بسیجی اومده بود نگهبان بعدی رو صدا بزنه ایشون رو نشناخت و شروع کرد با قنداق اسلحه به پهلوش زدن هی می گفت پاشو نوبت پستته.بلأخره مهدی اسلحه رو ازش می گیره و تا صبح نگهبانی میده.صبح زود نگهبان پست بعدی به بسیجی میگه چرا دیشب منو صدا نزدی؟ بسیجی میگه پس دیشب چه کسی رو بیدار کردم؟ ته توی قضیه رو که در میاره می بینه دیشب فرمانده لشکر یعنی مهدی زین الدین رو فرستاده بود نگهبانی!

                                           شهدا التماس دعا...

۲۲ فروردين ۹۲ ، ۱۷:۱۸ ۴ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
منتظر

یا مهدی...

imam zaman 131
۰۶ فروردين ۹۲ ، ۰۶:۰۱ ۷ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
منتظر

انتظار

imam zaman 009
۰۶ فروردين ۹۲ ، ۰۵:۵۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
منتظر

تا به حال به این فکر کرده اید! امام زمان کجاست؟

محل زندگی امام زمان کجاست؟

«طیبه» یکی از نام‏های مدینه طیبه است. این روایت دلالت می‏کند که آن حضرت‏(ع) غالباً در این شهر و در حوالی آن است. همچنین دلالت می‏کند که همواره با ایشان سی نفر از یاران خاصشان هستند و اگر یکی از آنها بمیرد، کس دیگری جای‏گزین او می‏شود.

موضوع محل اقامت و سکوت امام مهدی‏(ع) در زمان غیبت از جمله موضوع‏هایی است که ذهن بسیاری از مردم را به خود مشغول داشته است و معمولاً در مجالس و محافل مهدوی مورد پرسش قرار می‏گیرد.
پیش از پاسخ‏گویی به این پرسش یادآوری این نکته ضروری است که برای غیبت امام مهدی‏(ع) دو معنا قابل تصور است:
 
ادامه مطلب...
۰۶ فروردين ۹۲ ، ۰۵:۴۴ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
منتظر